Linkbuilding

Linkbuilding Tilbage til videncenter Hvad er linkbuilding? Linkbuilding er et begreb indenfor SEO-verden, og har eksisteret siden Google blev lanceret i 1995. Det er en teknik inden for SEO, hvor formålet er at opbygge et stærkt netværk af tilbagevendende links til en hjemmeside med henblik på at øge dens rangering i søgeresultaterne på Google – […]

YouTube annoncering

Tilbage til videncenter Få succes med annoncering på Youtube YouTube annoncering er en effektiv måde for dig at nå ud til en bred målgruppe. I dag er der over en milliard brugere på tjenesten, og YouTube tilbyder en række muligheder for at promovere dit produkt eller tjeneste. Typer af YouTube annoncering Der er forskellige måder, […]

Display annoncer

Tilbage til videncenter Få dine annoncer vist på andre hjemmesider Display annoncer, også kendt som bannerannoncer, er en måde at annoncere på nettet på. De vises på en hjemmeside eller på apps på mobilen i form af grafik, billeder eller video. Annoncerne kan være rettet mod en specifik målgruppe baseret på deres adfærd, geografi, demografi […]

Google Shopping annoncer

Tilbage til videncenter Shopping kampagner synliggør dine produkter i søgeresultaterne Med Google Shopping kan du oprette kampagner, der viser dine produkter øverst i søgeresultaterne og i Google netværket. Disse kampagner viser et miniature billede af dit produkt, prisen på det og hvor forbrugeren kan købe det henne. Shopping kampagner er en af de vigtigste led […]

Sådan opretter du en Google Tag Manager konto

Tilbage til videncenter I 2012 blev Google Tag Manager lanceret for første gang, med henblik på at gøre det nemmere at administrere dine tags og målinger, som du har på din hjemmeside. Det kan være målinger såsom, hvor mange konverteringer du får, antal klik på forskellige knapper på hjemmesiden osv. Ved hjælp af Tag Manager […]

Konkurrentanalyse

Tilbage til vores andre SEO-analyser Vores konkurrentanalyse giver din virksomhed værdifulde indsigter En konkurrentanalyse giver dig værdifulde databaserede indsigter af dine konkurrenter, som du kan bruge i din markedsføringsstrategi. Internettet indeholder uanede mængder af informationer på dine konkurrenter, som kan være brugbare for dig at få indsigt i. Måske ved du hvem dine konkurrenter er […]

Sådan arbejder du strategisk med SEO

Tilbage til videncenter Hvorfor er det vigtigt at arbejde strategisk med SEO? En effektiv SEO strategi er afgørende for enhver virksomhed, der ønsker at få succes online. Men hvad er en SEO strategi egentlig, og hvordan kan du lægge en, der passer til din virksomhed? Det er vigtigt at have en SEO-strategi på plads, før […]

Linkanalyse

Linkanalyse Tilbage til vores andre SEO-analyser En linkanalyse bidrager til at styrke din hjemmesides autoritet Hos IT Stack tilbyder vi en linkanalyse, som er en grundig analyse af alle de interne og eksterne links, der er knyttet til din hjemmeside. Formålet er at få et overblik over jeres nuværende links, så vi kan danne et […]

Søgeordsanalyse

Tilbage til vores andre SEO-analyser Forstå dine kunders søgevaner med en søgeordsanalyse Internettet er kernen, når det kommer til beslutninger hos forbrugerne, og der bruges mange forskellige søgeord på Google, som forbrugerne søger på, for at finde frem til det, de efterspørger. Vores søgeordsanalyse giver dig indsigt i, hvad dine eksisterende og potentielle kunder søger […]

Teknisk SEO-analyse

Google teknisk seo

Tilbage til videncenter Hvad er en teknisk SEO-analyse? Når man som virksomhed ønsker at optimere sin hjemmeside eller webshops synlighed på Google  er det tekniske fundament for din løsning afgørende for din performance. En Teknisk analyse er en proces, hvor man analyserer og dokumenterer alle tekniske udfordringer på dit website, som påvirker din rangering på […]